Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

p12 kytkin

Aloittaja MrSeoinage, helmikuu 11, 2014, 14:34:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MrSeoinage

Hei onko kellään ollut semmosta ongelmaa et yhtäkkiä alkaa kytkin luistaan. ja luistaa joka vaihteella. Voiko kyse olla nestevajauksesta tai kytkinhaarukka irti tai jos on vaijerilla niin säätömekanismi rikki. Vika tosiaan alkoi aika pienellä aikavälillä ja kun yleensä alkaa 5 luistaan niin nyt luistaa joka vaihteella niin ettei meinaa päästä enää liikkeelle

make83

no ettei se itse kytkin ole sitten niin kulunut että luistaa??

kassuliini

Oiskohan päässy öljyy? stefat? Alkaa luistamaan aika äkkiä.

OH2KV

Jos vaijerisäätöinen, tarkista että vaihdelaatikon päässä on tyhjäliikettä vivussa. Vanhemmissa ainakin joutuu vaijeria löysäämään ajan kanssa, kun asetelman irrottava jousiryhmä nousee pystympään asentoon enemmän kuin vaijeri kerkiää venyä.
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.