Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

150y - rikkaalla röpötipötipöts apuva

Aloittaja Vinsu, helmikuu 06, 2014, 13:44:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vinsu

Elikkä vieläkään ei ole löytynyt syytä 150y:n rikkaalla röpöttämiseen, kaasari putsailtu useaan otteeseen, vaihdettu kerran toiseen, vaihdettu vanha takaisin, tiivisteet uusittu ym. Eli onko A15 koneessa jotain tyyppivikaa mikä heittää seokset rikkaalle? HC-arvo reilut 700 kun pari vuotta aikaisempien dokumenttien perusteella on alle 150... näin ollen myös kulutus on tähtitieteellinen...

Vaihdettu myös tulpat, johdot, puola, katkojankäret + säätö, se ilmanputsarin ihmeventtiili otettu pois ja tulpattu (ei vaikutusta)

Nyt kuitenkin sain käyttööni ajoituslampun ja huomasin että alipaine irti jakajasta ennakko pomppii vähän missä sattuu? :O Mikä tämän voisi aiheuttaa?  :(

Kiitos jo etukäteen  :)
Sunny b310 -79
Sunny b310 4d -80
Sunny b310 -80
Sunny b310 -82
Suzuki Alto -84

Timppa

eihän se kaasutin vain tulvi? :-?
varmaanki olet neulaventtiilin ja kohon tarkistanut jo useasti.. :)
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).datsun 720 king cap 4wd+2wdx2
datsun 220c -79&-77 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

Vinsu

Lainaaeihän se kaasutin vain tulvi? :-?
varmaanki olet neulaventtiilin ja kohon tarkistanut jo useasti.. :)

Ei tulvi, bensanpinta nätisti puolivälissä  :) ja kyllä, neulaventtiili pelaa ja koho on ehjä  :)
Sunny b310 -79
Sunny b310 4d -80
Sunny b310 -80
Sunny b310 -82
Suzuki Alto -84

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Tsun-Tee

#4
LainaaImuvuoto?

..ja puristukset kannattaa mitata, ettei venoissa mysteeriä.

Imuvuoto helppo selvittää vaikka ruiskimalla start pilottia imusarjalle (ei kaasarinreikään) kun on tyhjäkäynnillä. Jos falskaa tiiviste tms niin kierrokset pomppaa kun onnistuu ruikkaamaan vuotokohdalle..

ps. yks juttu vielä:
muutama aika sitten oli kanssa yhden kärjellisen koneen kanssa ongelmia, moni epäili imuvuotoa mutta lopulta ongelmana oli virranjakajan sisällä puhki kulunut johto kärjille.... :-?