Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Maxima 2004 ajovalojen korkeuden säätö sisält

Aloittaja Minima 2004, heinäkuu 10, 2013, 14:03:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Minima 2004

Pitäisikö auton normaalit ajovalot saada korkeus säädettyä sisältä olevasta säätimestä?Nyt Säätyy vain pitkät valot!Onko vika vai ominaisuus?Käyttis ei kerro asiaa.

Minima 2004

Eikö kellään oo tietoa tästä?Maxima omistajat jeesatkaa ! :)

jarkoc

Empä osaa varmana sanoa ku itselläni on maxima ollu vasta pari kuukautta.
Mutta eikös näissä noi normi ajovalot ole xenonit jotka säätyy automaattisesti.
Missä näissä muuten tommonen korkeudensäädin sisällä on itselläni on vaan mittarivalojen kirkkauden säädin.


Tsun-Tee


ILVES-Joe

Päivävaloasennossa ei säätö toimi.
(elikkäs silloin kun laitetaan auto käyntiin mutta EI kosketa valokatkaisijaan)

Valot pitää olla kytkettynä katkaisijasta päälle että säätö toimii.

Omissa autoissani toimii tuolla tavoin ja uskoisin Maximassakin samalla tavalla toimivan.
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

wanharouva

3,0 malleissa on ainakin ollut xenonit vakiona, muistaakseni 2,0 malleihin sai lisähintaan. Kummalla moottorilla auto on?

Minima 2004

#6
Tää on 2 litranen.Normi halogen valoilla.

Minima 2004

Kokeilin uudestaan ajovalot päällekytkettynä,no toimihan ne !Tää menee omaan piikkiin kohtaan "hölmöilyt"

KL1

-04 Maximassani on ilmeisesti korkeudensäädön tanko poikki. Onko Maximassa useampi tällainen tanko? Mistä saisi uuden ja onko kallis?
Nyt valot eivät säädy automaattisesti kuorman mukaan.

Tsun-Tee

Käsittääkseni etu ja taka-akselistolle omansa.

Kattoo nyt ekaksi onko mikään tanko poikki vai irti vain... ;)

KL1

#10
Pääsin tarkistamaan tankoja ja vasen tanko on poikki. Pitäisikö tankojen heilua vapaasti? Oikeakin tanko on täysin jämähtänyt paikoilleen...
Tähän tapaanko niiden pitäisi heilua:
http://www.youtube.com/watch?v=ckcqDiWQJ5g