Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Nissan Primera P11 144 Jarruvalo hakkaa takalasiin

Aloittaja Versku, marraskuu 20, 2013, 00:05:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Versku

Sellanen ongelma on, että primerassa hakkaa noita poppilaitteita kuunnellessa se hattuhyllyllä oleva jarruvalo sitä takaikkunaa vasten ainakin, muuta räminää en ole tutkinut.
Onko kellään ollut mitään helppoja korjauksia tähän kun joku on todennäköisesti kokenut samaa joskus.
Alkaa olemaan niin ärsyttävä ääni jo että olisi kiva kuulla mitä tuohon keksisi :D

Ja sellanen vielä että onko tietoa että voiko tuon koko takaikkunan alla olevan valon ottaa irti jos lisävaruste spoilerissa on Ledi jarruvalo? Ehkä vähän tyhmä kysymys mutta enpä ole perehtynyt että riittääkö se kun vie leimalle.

Kiitokset vastauksista.

Tero-75

Yksi lisäjarruvalo riittää, ja sekin on pakollinen vasta 1.10.2000 jälkeen käyttöönotetuissa autoissa.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

kurttu


Versku

Elikkä vähän tilannetta tähän,

Jarruvaloa vähän pehmusteltu ja ei hakkaa enää, nyt on se ongelma taas että koko hattuhylly tuntuu lähtevän lentoon, eikä minun tietääkseni taida mennä leimalle jos sen ottaisi kokonaan pois, koska eikös se ole rakenne osia?
Bassoja ei vaikuta alivirralle ruveta laittamaan siellä kiertää 3000w rms ja 6000w piikki pelkistä subbareista joten haluaisin vain tietää onko joku sitten vaimennellut aiemmin näitä? Esimerksiksi onko mitään mitä tunkea tuon pahvin ja metallin väliin että se ei kolisisi korvaan niin kovasti, alkaa pikkasen ottamaan päähän tuo :D

Kiitos!

OH2KV

#4
Siis noin 250 ampeeria RMS- virtaa laturilta?

Minkäs kokoinen sulake sulla on niissä poppivehkeissä?
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

jip59

LainaaSiis noin 250 ampeeria RMS- virtaa laturilta?

Minkäs kokoinen sulake sulla on niissä poppivehkeissä?
Siis...? Piikkiteho vaatisi oikeasti 500 ampeerin sulakkeen jos tuohon olisi luottamista.
Sen verran on noiden kanssakin tullut pelailtua että koskaan ei 500 A sulaketta olisi tarvittu... Sehän kuluttaa enemmän kuin starttimoottori eli akunkesto lasketaan sekunneissa...
Exät: B10 -67, B10 -69, B110 -70, B110 -72, KLB110 -73, K11 -96, Nykyiset: K10 -89, K10 -87, K10 -93, K11 -97 "Ratamicra", N16 -03