Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Sunny N13 keskuslukko??

Aloittaja beewee, tammikuu 26, 2014, 20:06:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

beewee

Sanokaas joku viisaampi et kuuluuko yhteenkään N13 korimallin sunnyyn keskuslukitus?
Mun omassa -90 SLX:ssä ei ainakaan ole.

Joskus silloin tällöin näkee myynnissä N13 sunnyjä, joissa muka keskuslukko...
Aloin epäileen kun en yhessäkään LX ja SLX mallissa ole itse nähnyt :O

AkiH

SGX ja GTi olisi voinut olla, tarkistelen huomenna varustelistat esitteistä, jos joku muu ei vahvista ennen sitä.

Jälkikäteen ihmiset ovat voineet viritellä noita vaikka mihin malleihin.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

JJM

Maahantuojakin on niitä saattanut asennella viimeisiin N13, jos/kun on tehty jotain special-myyntieriä että saadaan varastot tyhjiksi N14 alta.

valpas

LainaaSGX ja GTi olisi voinut olla, tarkistelen huomenna varustelistat esitteistä, jos joku muu ei vahvista ennen sitä.

Jälkikäteen ihmiset ovat voineet viritellä noita vaikka mihin malleihin.
Eikös superkatissa (ti mikä se nyt olikaan se viimeinen N13) ollu keskuslukko?
Nelipisteruisku siinä ainakin oli. Muistelen, että sähkölasitkin olis ollu, mutta ihan täyttä varmuutta ei ole.

AkiH

Noihin maahantuojien asentamiin erikoismalleihin ne keskuslukot taitavat pääasiassa painottua, en nimittäin löytänyt mistään perusversioista kertovista esitteistä mainintaa vakiona olevasta keskuslukosta. Olemassa se on tehdasvarusteenakin kuitenkin ollut, kuvissa oli auto, jossa oli sähköikkunoiden yhteydessä myös keskuslukituksen nappi. Yhteenvetona siis väittäisin, että keskuslukot ovat joko lisävarusteena tilattu, maahantuojan erikoismalleissa (mm. SuperCat) tai jälkiasennettu itse.

Tuossa vielä nuo varustetaulukot, ylempänä alkupään mallit, alla faceliftatut.

Primera (P11) 2.0 GT '99

Timppa

kiitos aki nyt saa työpaikalla vertailla työkaverin sania omaani että mitä kaikkea eroa on 1.6LX ja 1,4L malleilla ;D
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).datsun 720 king cap 4wd+2wdx2
datsun 220c -79&-77 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

AkiH

Eipä mitään, esitearkistojen kätköistä kaivellaan silloin tällöin jotain mielenkiintoistakin näkösälle.
Primera (P11) 2.0 GT '99

lennu

Minun -88 N13 1,6 gti:ssä on keskuslukitus ja varashälytin ja alkuperäisen näköiset liittimet johtosarjoissa.

beewee

LainaaNoihin maahantuojien asentamiin erikoismalleihin ne keskuslukot taitavat pääasiassa painottua, en nimittäin löytänyt mistään perusversioista kertovista esitteistä mainintaa vakiona olevasta keskuslukosta. Olemassa se on tehdasvarusteenakin kuitenkin ollut, kuvissa oli auto, jossa oli sähköikkunoiden yhteydessä myös keskuslukituksen nappi. Yhteenvetona siis väittäisin, että keskuslukot ovat joko lisävarusteena tilattu, maahantuojan erikoismalleissa (mm. SuperCat) tai jälkiasennettu itse.

Tuossa vielä nuo varustetaulukot, ylempänä alkupään mallit, alla faceliftatut.

Kiitos tiedosta. Siitä halusinkin varmistua, että kun noita N13 sunnyjä on Japanin tehtaalta tullut, niin niissä ei ole ollut keskuslukkoja tehdasasenteisina (paitsi ne GTi ja SGX).
Itse rohkenin ensin epäillä juuri niitä itseasenneltuja keskuslukkoja. Mutta pääasia ettei noissa ns. perusmalleissa ( L, LX, SLX) ole ollut alunperin keskuslukkoja tehtaalta tullessa :)
Kiinnosti tietää kun sain papan helmen, 1.6 SLX -90, itselleni ja tuumin että onko mennyt keskuslukko rikki, kun ei toiminut :D
Kiitos tästä, aion pitää autoni täysin originellina, joten kaikki tieto alkuperäisyydestä kiinnostaa.

Miltä muuten se supercat näyttää ja eikös SGX ole se coupe-mallinen?

AkiH

On niitä ollut tehdasasenteisinakin, mutta eivät ilmeisesti Suomen tuontiohjelman normaaleissa varastomalleissa vakioina. Maahantuojan varustelemiin erikoisempiin noita on saanut ja lisävarusteina niitä on joissakin ollut, kuten tuo yllä oleva GTi-esimerkki osoittaa. Tiedä sitten millä varusteilla maahantuoja on noita kalliimpia malleja tilaillut.

Superkat näyttää aikalailla samalta kuin muutkin, joissakin oli se kaksiaukkoinen maski. Tuossa nyt yksi esimerkiksi ja tuossa vaikuttaisi olevan se keskuslukko sähkölasien lisäksi: http://www.nettiauto.com/nissan/sunny/6191985

SGX-varustelua on saanut E-koneisissa sedaniin, viisiluukkuiseen pystyperään ja coupéen. GA-koneisissa tuota ei enää tainnut olla Suomessa missään.
Primera (P11) 2.0 GT '99

beewee

Kiitos tiedosta. Eipä varmaan Suomen tuontiohjelmaan ole kuulunut nuo keskuslukolliset perusmallit (L,LX,SLX), kun niitä ei juuri näy ellei ole itse asennettu tms. Eli jos näkee keskuslukollisen perusmallin, niin voisi väittää sen olevan itse asennettu/maahantuoja.

Onko asiakas saanut päättää ostaessaan/tilatessaan perusmallin sunnyn, että siihen tulee lisävarusteena keskuslukko (tarkoitan nyt GA-moottorisia), joka on sitten asennettu Suomessa Aro-yhtymän toimesta?