Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

p12 1,6

Aloittaja ilikki, syyskuu 16, 2013, 22:07:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ilikki

Terve

Mitäs öljyjä oletta käyttäneet ko koneessa

nissan-man

Nissaneissa on yeisimmin tullut käytettyä 5w-40 tb diamond ja 5w-40 shell helix ultra, hyvin ovat toimineet. 15tkm vaihtovälillä..
P10 GA16DS