Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan sähkövika

Aloittaja abban, syyskuu 02, 2013, 22:48:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

abban

Terve! Onko kellään ollut semmoista vikaa silviassa/200sx että,auto lähtee käyntiin mutta ei lataa. Laturiin ei tule heräte! Ja sisälle ei tule virtaa ennen ku polkaisee kierrokset yli 3000... Ei oo mennyt sulake,eikä akussakaan vikaa.

Rasvanippa

syttyykös siinä laturin merkkivalo silloin kun laittaa virrat päälle? Pitäisi syttyä. Jos ei syty, niin poltin voi olla palanut ja laturin heräte kun kulkee merkkivalolampun kautta, niin ei saa herätettä. Ja jos valo palaa, niin heräte sitten häviää virtalukon ja laturin välille johonkin.