Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Datsun 1300

Aloittaja LadyTreasure, heinäkuu 19, 2013, 20:04:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

LadyTreasure

Tulipas vastaan tollanen turkoosi datsun 1300 lava-auto.. Myyntiaikeissa on omistaja ja nyt tiedustelenki et onkohan tällä minkälainen arvo nykyään.. ?

Kuvaa en osaa tähä ny laittaa, mut eiköhän se saada halukkaille jotenki hoidettua..

*muoks* tää on se pyöreälamppuinen datsuni, ku joku sano et ois harvinaisempi?

Markus.

Eihän noita kovin paljoa enää täällä ole, jos koskaan on erityisen runsaasti ollutkaan. Ymmärtääkseni vain muutama on kilpien välissä ja liikenteessä, projekteina kai pari nyt ainakin, yksi itselläni.

Hintaa on kyl tosi vaikea arvioida, eikä siinä kai yhtä totuutta olekaan. Se niin riippuu kunnosta, ja tietysti mitä arvostaa. Mutta kyllä sen aika poikkeuksellisen hienossa kuosissa pitäisi olla maksaakseen esim. viisi tonnia.
Katselisin esim. Nettiauton tarjontaa, ja yrittäisin siitä vetää jotain johtopäätöstä, miten hinnat kuuskytlukulaisissa suunnilleen muodostuu. Utopistiset pyynnit tietysti sotkee, mutta jotain kuvaa saanee kun hetken äimistelee.  :)

140ypower

mulle ainakin voisit kuvan laittaa  ::) onko kyseinen kapistus missä kunnossa? pätkälava (170cm) vai pitkä (220cm)?  :)
Datsun b110
Datsun b210
Datsun b310 eko -80
Datsun 521 j13 -69 x3
Datsun 520 L18
Datsun 510 x3
Datsun 910 SSS ht

Markus.

Lainaamulle ainakin voisit kuvan laittaa  ::) onko kyseinen kapistus missä kunnossa? pätkälava (170cm) vai pitkä (220cm)?  :)

Onkos muuten pätkälavoja Suomeen tuotu? Se olis hauskan näköinen, ei ihan niin työkonemainen. Lavan pituushan ei tainnut noihin aikoihin vielä olla määritelty pakettiauton verovapauden saavuttamiseksi, vai oliko sittenkin? Kun muistelen, että Timangin suosion myötä vasta asetettiin verottajan lobbaamana sellaisia vaatimuksia, että moinen pienten kustannusten ilonpito saatiin torpattua.

140ypower

no mulla on noita pätkämallisia tällä hetkellä 3kpl  :)
Datsun b110
Datsun b210
Datsun b310 eko -80
Datsun 521 j13 -69 x3
Datsun 520 L18
Datsun 510 x3
Datsun 910 SSS ht

Markus.

Lainaano mulla on noita pätkämallisia tällä hetkellä 3kpl  :)

Heh, no selvis sitten sekin.  :)

(Jokusenkin kerran olen katsellut, että ei olis lopultakaan ihan hirmuinen homma lyhentää lavaa ja runkoa, mut tuskinpa nyt tulee kuitenkaan ryhdyttyä..)