Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan Kingcap vm:99 Mittaristo temppuilee

Aloittaja rouveri, toukokuu 29, 2013, 16:46:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rouveri

Nyt on alkanut tekeen sitä että polttoaine ja vedenlämpö tapissa kokoajan. Nopeusmittari ei näytä 100km/h vauhissa kuin 20km/h ja kierros noin puolet todellisista kierroksista. välillä näyttää lämpöisenä oikein kun lämpöisenä starttaa uudestaan koneen käyntiin. Mittariston olen purkanut noin 4 kertaa pois ja tarkastellut johdinliitoksia ja mittariston taustaa ei näytä päällisin puolin mitenkään rikkinäiseltä. Alanko etsiä uutta mittaristoa? oiskos kellään neuvoa.

Tero-75

Vanhemmissa Sunnyissa tuota mittarien temppuilua tekee viallinen regulaattori, eli noin tikkuaskin kokoinen mutta ohuempi palikka mittariston takana.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

rouveri

Oisi tiedossa Vm:2000 mittaristo valkopohjainen melko pitkälle saman näköinen ja muotoinen kuin itsellä 99vm. Kävisikö mahdollisesti uudemmasta suoraan paikoilleen tietääkö kukaan? molemmat autot kuitenkin samalla tekniikalla vaikka mittaristo hieman poikkeaa. Purkuauto on 200km päässä että kokeilemaan ei viitsisi lähteä. Ja jos joku tietää hyviä liikkeitä mitkä korjaa mittaristoja työkseen niin saa ilmoitella. V itutttaa kun mittaristo ei toimi...

JJM

http://www.vekatronics.fi/

Tommonen ainakin korjaa mittareita, muutamassa päivässä korjaavat jos ei kovaa ruuhkaa.

KeijoKv

tuota samaa lämpömittari ja joskus myös polttoainemittari hämminkiä esiintynyt myös minulla 220c:ssä mutta ei se ole haitanu menoa. lämpötila anturin johtoa liikuttelemalla olen saanu sen rauhoittumaan
Datsun 220c -73 special edition. Nissan cedric 2.8d -88. Nissan Patrol 3.2TD -89