Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

X-trail ja rengaspaineet?

Aloittaja iFlanker, kesäkuu 28, 2013, 19:25:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

iFlanker

Morjensta tiskiin. Jäi tuollainen X-trail -08 diezeli käteen kun vierailin tuusulan vaunulassa  :) Nyt tässä rupesin miettimään että mitkähän paineet pitäisi renkaissa olla kun ovat kokoa 225/55 R17? Oven pielessä on tarra mutta siinä on paineet koolle 205/65 R16.. Samoillako mennään?