Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

ompa kusinen homma apuva tarvitaan :)

Aloittaja markoo1982, kesäkuu 26, 2013, 18:04:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

markoo1982

elikkä lähetään siitä liikenteeseen et ostin jahti autoksi tollasen nissan synnyn vuosimallia 91 on sil 1,6 16 venasel twincam koneella 200tkm vaa ajettu.auto pelasi loistavasti siihen asti ku meni kytkin no siihen tehtiin kytkin remppa tos tallis onnistu hyvin mut tuli todella vmäinen vika.no kaveri ei ollu ilmeisesti merkannu alipaine letkuja kunnol mikä mihinkin tulee.no tilanne tämä autosta loppuu välil veto täydellisesti ja alkaa nykimään voi tehdä ihan 120kmH vauhdistakin ton sit ku sammuttaa antaa vähän aikaa olla ja käynnistää ni ei mitään mikä prkl tota vaivaa ja bensakin tuntuu maistuvan. kiitoksia jo etu käteen vastauksista :)

almeraukko

laitappa kuvaa miten ne letkut on laitettu,niin katotaan saatasko asiaan selvyyttä :)

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.