Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Micra käy 3 min ja sammuu???

Aloittaja sir_thomaz, kesäkuu 05, 2013, 12:21:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

sir_thomaz

Tervehdys. Ostin Micran vm-93 ja ongelma on että se sammuu itsestään aina 2-4 min välein ajossa tai paikoillaan. Täydellä tankilla toimii mielestäni paremmin. Ja kylmällä koneella voi ajaa useamman kilometrin ennenkuin sammuminen alkaa.

Vikakoodi: 55, eli kaikki ok, vai?

Ajossa kun se sammuu niin kytkin pohjaan, virta pois, virta päälle, kytkin ylös ja matka jatkuu kohti seuraavaa sammumista...

Omituista, missä vikä???
Micra 1.3 -93