Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

P10 huippunopeus?

Aloittaja mertsi1, kesäkuu 03, 2013, 17:27:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mertsi1

paljonko ootte saanu vauhtia kyseiseen ruoskaan?

tänään ajoin tutkaan 199 km/h, kyseessä 2.0 SRi -95.
1350 metrin matkalla keskinopeus 179 km/h, tutkassa lukema 199 ja meikäläisen rakkineesta kuulemma peräisin.

Alppu

#1
Lainaapaljonko ootte saanu vauhtia kyseiseen ruoskaan?

tänään ajoin tutkaan 199 km/h, kyseessä 2.0 SRi -95.
1350 metrin matkalla keskinopeus 179 km/h, tutkassa lukema 199 ja meikäläisen rakkineesta kuulemma peräisin.

Suljetulla vai muun liikenteen seassa?

Ja miten niin "kuulemma"?

Varmasti nyt harmittaa kun ei menny 200 rikki..  ;)



"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

BA

#2
SR20De-koneisen ilmotetut huiput on 205km/h, eGT:n 220km/h. Että kai tuollainenkin hölmöily mahdollista on.

Tosin itellä SR20Di-koneinen farmarikin otti Botniaringin pääsuoran päähän ihan liikaa vauhtia, ja pari sataa senkin on ilmotettu kulkevan. 

mertsi1

Lainaa

Suljetulla vai muun liikenteen seassa?

Ja miten niin "kuulemma"?

Varmasti nyt harmittaa kun ei menny 200 rikki..  ;)


normaalissa liikenteessä, tosin kaksikaistaisella suoralla pikatiellä.
kyllä vähän ottaa aivoon, kun ei saanu kahtasataa rikki eikä pääässy lehtiöön. keskinopeusmittarissa oli lukema 179,xx vajaan puolentoista kilometrin matkalla ja normaalissa tutkassa oli 199. asiaa konstaapelilta udellessani, lukema oli meikäläisen.

Datsuuna

Suomen oloissa ei ole merkitystä vaikka auto kulkisi yli 300

km/h, kun sillä ei saa ajaa laillisesti yli 120 km/h ja senkin vaan

moottoriteillä. Radalle tai lentokentälle ajamaan ........ jaa

mutta sehän ei olekkaan niin jännää, kun se on laillista .... ::)
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

kurttu

Primeroissa on kai melko hyvä tuo aerodynamiikka, kerta QG18DE primerllekin on luvattu huippunopeus liki 2 markkaa. Vaikea uskoa, koneesta luvattu 83kW ja rri.se tietokannasta löytyy almera kyseisellä koneella, jossa etupyöriltä mitattu kokonaista 73kW. Eli pieniä ovat tunnetusti japanian hevoset.

valpas

LainaaSuomen oloissa ei ole merkitystä vaikka auto kulkisi yli 300

km/h, kun sillä ei saa ajaa laillisesti yli 120 km/h ja senkin vaan

moottoriteillä. Radalle tai lentokentälle ajamaan ........ jaa

mutta sehän ei olekkaan niin jännää, kun se on laillista .... ::)
On se jännää, ainakin Ahvenistolla, ja vaikkei ihan kahta markkaa kulkiskaan.  :)