Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

mikä vika tulossa nissan micraan

Aloittaja jyppe, toukokuu 07, 2013, 06:59:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jyppe

eli tossa talvella tein nissan micraan k10 konerempan ja toiminut hyvin olen jo ajanut 1500km mutta nytten tarkempien kahtomisen jälkeen niin pikkasen on ruvennut öljypohjan ja lohkonvälisestä stevasta öljyä heittämän eli mikä siihen autaisi että se loppus ja toinen on että pakosarjan 1 putkin ja mutterin välistä tulee pikkasen jotain nestettä ja pikkasen syöpi jäähdyttäjän nestettä tai jonnekin sitä pikkasen hävittää


eli kertokaas mitä pitäs tehdä ja miksi ei ole kone kestänyt ilman vikkaa pitempään  :(

mertsi1

vaihda kannentiiviste ja öljypohjantiiviste. jos ei auta ni lohko tai kansi on halki. ei pitäis päästä pakoaukkoon jäähdytinnestettä... tai sitte oot vääntäny helvetin pitkän pinnapultin sinne pakosarjaan ja se takia se kansi on korkannu.

Mies

Ja se kansi pitää aina käyttää koneistamolla oikasussa/tarkastuksessa kun remppaa tekee. Kannen paikalleen kiristyskin pitää tehdä tarkalleen ohjeiden mukaan....alumiinikannet on aika herkkiä vääntymään.

Muista myös jälkikiristys.
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

jyppe

joo kansi kävi aluksi oikauksessa ja sitten toisen kerran istutettiin uudet venttiilin istukat ja siihen tietenkin laitoin uudet ventiilit mutta vakio pultit sinne pakosarjaa laitoin ja pitää katsoa jos joskus vaihtas uudet tiivisteet....

ärsyttää vaan kun rempannut ja nytten jo pientä vikaa

mutta eilen laitoin uudet öljyt niin ei vuoda minun mielestä enää ja eikä hirveemmin ole jäähdytys nestettä hävinnyt

pitää seurailla tilannetta hmm :-/