Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primeran lämmöt ei nouse

Aloittaja Pasi1234, huhtikuu 29, 2013, 09:06:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pasi1234

Malli on Primera vm 2001, P11 1.8 koneella. Sain auton ihan vähän aikaa sitten ja nyt huomasin, että lämmöt ei tahdo nousta. Lämpömittari nousee vähän yli minimin vaikka on ajanut n 30km, osan moottoritietä. Nythän ei ole edes kylmä ilma (~6c), eli se ei sinällään selitä.. Onkohan termostaatti viallinen vai voisinko olla jotain muuta vialla?

AkiH

Termostaatista on hyvä aloittaa. :)
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Totenkopf

Termostaatista lähtisin minäkin liikkeelle. Itselläni oli 2.0LX p10 korisessa samaa oiretta, ei tosin termarin vaihdolla paljoa parantunut. Talvella aiheutti hieman ärsytystä.
-14 Juke 1.6 DIG-T
-88 VAZ 21013 (kesäauto)
-88 VAZ 2104 (projekti)
-90 VAZ 21051 (projekti)

JJM

Voihan se lämpötilan anturikin olla hajalla, mutta termostaatista kannattaa aina aloittaa.