Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

missä on nissan micran pakkianturi

Aloittaja jyppe, maaliskuu 31, 2013, 19:27:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jyppe

joo eli nyt herätin nissanin talviteloilta niin huomasin että pakki valo ei syty niin eiköhän pakkianturi mennyt tai ei toimi niin missä kohti laatikkoa on pakkianturi... ja en ole vielä edes kahtonut onko poltin kunnossa ja nissan micra k10 n kyseessä  :) huomenna pitää ruveta kahtomaan lisää nissania

OH2KV

#1
Voithan sä kaivella sen pakkivalonkytkimen vaihdeaskista irti, jos tykkäät että se on helpompaa tarkistaa kuin pakkivalon polttimo.
Ja ehkä sulakkeetkin kannattais ennemmin tsekata.....
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.