Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan Sunny n14, sammuu kytkintä painaessa

Aloittaja Nisu, helmikuu 15, 2013, 20:14:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nisu

Elikkäs autoloiseni tekee tuommoista välillä, ajossa kun painaa kytkintä, kone sammuu, siis käännyttäessä ynnä muuta. Missä vois olla vika? miten saa korjattua? saako itse korjattua? Juuri on starttikin siihen vaihdettu, joten ei keksi syytä, joku ilmamäärämittari??? :o

Nisu

oisko mitään arvauksia missä vois olla vikaa? laturissa? onko n14 mallissa jotain "haistelijaa" tms.?

Nisu


jone81

Rikkoontuneet alipaineletkut voi aiheuttaa tuollaista, etenkin jos sähkökaasari kyseessä.
Sunny N14 GA16DS -92

nissan-man

auttaa paljon ku kertoo vuosimallin ja mikä kone..
P10 GA16DS

Nisu

#5
sori unohtui vuosimalli on 1991 ja kone tais olla 1,6 tai 1,8

ja se on jännä et ku starttaa niin toimii taas ihan normisti  :D

Tare

#6
Niin tekee ja kone todennäköisesti GA16DS. 
Vaihda tai vaihdata kaikki pienet alipaine letkut, jotka lähtee kaasarista, niin asian pitäisi korjaantua. Ainakin itselläni niin kävi. :)
Katso myös, että letkujen sisällä olevat kuristimetkin tulevat oikeille paikoilleen. :o

Jos muita letkuja on halkeillut tai poikki, niin vaihda ne myös uuteen.
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"

js876

Kato myös se alipaineletku mikä lähtee imusarjasta jarrutehostimeen ja samalla se takaiskuventtiili.