Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

nissan sunny 91

Aloittaja tatsun b10mies, tammikuu 19, 2013, 17:48:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tatsun b10mies

eli kertokaa joku viisas missä on vika minulla on nissan sunny 1.6 91 se ei saa kipinää ja kaikkea on tehty mutta vikaa en löydä et missä vikavois olla jos joku vois kertoo olisin kiitollinen

nissan-man

Lainaaeli kertokaa joku viisas missä on vika minulla on nissan sunny 1.6 91 se ei saa kipinää ja kaikkea on tehty mutta vikaa en löydä et missä vikavois olla jos joku vois kertoo olisin kiitollinen
Jakajasta pyörijä ja kansi tarkistettu/vaihdettu.. Puola vaihdettu/tarkistettu mittaamalla?

Onko n13 vai n14 korimallia, onko GA16DS vai GA16i kone.. Ja listaappa mitä oot tehny korjataksesi vikaa.
P10 GA16DS

tatsun b10mies

pyörijä, kansi ja puola tarkistettu tulpat vaihettu ja on n14 ja kone on toi GA16DS ja on sen verran paljon kaikkia sähkö vermeitä tos et iteltä menee järki

tatsun b10mies

se ei saa virtaa puolalle niin mis vois olla vika

nissan-man

Lainaase ei saa virtaa puolalle niin mis vois olla vika

Primerassa tuosta kun ottaa liittimen irti niin ei tuu kipinää, liekkö joku sytytysyksikkövahvistin mikä lie, sijaitsee primerassa kuskinpuolen etuiskarin lähettyvillä konehuoneessa. Sunnystä en tiiä onko samassa paikkaa.
P10 GA16DS

BA


nissan-man

LainaaIGN-sulake...
Primerassa sen sulakkeen irroitus ei vaikuta mitenkään.....
P10 GA16DS

tatsun b10mies

joo kiitos vika oli tossa sytytysyksikön vahvistimessa nyt on uusi paikolla ja pelaa hyvin

tatsun b10mies

kertokaas nyt missä on vikaku särkee aina sytytysyksikönvahvistusboksin kertoka mikä on syy et se särkeee sen

NNisti

#9
Tulpan piuhat millon vaihdettu? Jos ei kipinä enää pääse muualta kuin tuosta yksiköstä läpi ja voihan kyrvähdys sitten.
Primera P11 GX Sportdeck -98 ga16de