Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

micra k11 1.4 e85 kokemuksia?

Aloittaja Lastech, tammikuu 18, 2013, 15:21:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lastech

tilasin bioboxin (tietsikkaohjelmoitava) micraan -01 kokemuksia, vinkkejä, säätöjä?

Jylppy

L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Lastech

juu, aluksi mietin tuota paineen nostoa mutta joutuu varmaan ajelemaan kaikenmoisilla seoksilla ja käynnistelemään kylmästä autoa, saa tuota rikastinvaihetta ruuvattua suomen oloihin. jos lambdaan laittaisi piruuttaan seossuhdemittarin ne lukemat ei vissiin ole sinne päinkään kun tankissa todnäk. random seoksena viunaa ja pensaa?