Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Nissan almera -96 lohko

Aloittaja Timpez, tammikuu 13, 2013, 13:27:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Timpez

Otin autosta irti sen ekan johtosarjan, eli se joka on puskuris ja menee sitten sinne moottorintaakse ja jakaantuu siitä auton sisään ja sitten toinen menee lohkolämmittimeen. Eli mikähän tämä piuha on nimeltään ja mistä se löytyy?

Datsuuna

LainaaOtin autosta irti sen ekan johtosarjan, eli se joka on puskuris ja menee sitten sinne moottorintaakse ja jakaantuu siitä auton sisään ja sitten toinen menee lohkolämmittimeen. Eli mikähän tämä piuha on nimeltään ja mistä se löytyy?
Eli lohkolämmittimen ja sisätilanlämmittimen johtosarja ja sehän löytyy autosta jos on siihen asennettu  :P
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

Timpez

Joo mut ku siitä oli mennyt se pää rikki. siis se mihin lämmitysjohto laitetaan puskuris. eli otin sen hutsinevadaan siitä ja nyt pitäis saada uus... :D Pitää sit varmaan vaan mennä motonettii johdo kans ja sanoa et tollainen. xD

ErkkiXC

LainaaJoo mut ku siitä oli mennyt se pää rikki. siis se mihin lämmitysjohto laitetaan puskuris. eli otin sen hutsinevadaan siitä ja nyt pitäis saada uus... :D Pitää sit varmaan vaan mennä motonettii johdo kans ja sanoa et tollainen. xD

Eli tuommonen kuin tuo ylin (mutta ilman y-haaraa) tossa kuvassa, löytyy myyntipalstalla jos mätänetissä kallis tms ;)
Myydään N16 -03 Almera kokonaisena tai osina

Timpez

Joo juurikin tuo ja pitää olla tuo y-haara! Ku on sisäpistoke sisällä autos. :)

BA

Siis mitä ihmettä on tapahtunut jos sekä auton keulalle menevä johto että haarakappale ovat molemmat vaurioituneet?  :o

Noihan on kaikki erillisiä pikaliittimellä kasassa olevia paloja, haarakappale on erikseen, ja kaikki johdot erikseen.

Jos ovat sulaneet, on jotain oikosulussa.  (lohkolämppärin vastus, tolppajohto?)

Timpez

Ei mitään sellaista, se oli vaan se päämennyt paskaksi, ne kolme tappia oli vääntyneet ja "roikkuivat" eli ei ollut poikki ihan mutta ei yhistänytkään...