Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Micra K11 laihalla ja nykii

Aloittaja sbc327, tammikuu 15, 2013, 09:06:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sbc327

-99 1.0 16V Micra nykii. Oletin, että vika on IMM:ssa. Tinasin liitokset, ei vaikutusta, nykii aivan samalla lailla. Vaihdoin kolariautosta toisen läppärungon, ei vaikutusta. Silloin kun auto nykäisee, moottorin häiriövalo vilahtaa. Tyhjäkäynnillä samalla kuuluu "korahdus" IAC-venttiilistä. Välillä oire on myös pitempi, eli moottori puutuu ja alkaa sitten taas vetää.
Käytin testerissä, mutta se ei anna vikakoodeja, ainoastaan pakokaasujen perusteella kone käy laihalla.
Pikaisella starttipilottihaulla ei löytynyt imuvuotoja.
Jakajan kansi on uusi, tulpan johdot ovat uudet, pa-suodatin on vaihdettu.
Viime yön auto oli ulkona ja aamulla töihin tullessa oireet olivat pahemmat kuin tallista lähdettäessä, eivätkä helpottaneet koko 15 km työmatkan aikana. Kokeilin myös käyttää ilman tankin korkkia, mutta sillä ei ollut vaikutusta.
Mitä vielä voi kokeilla?

iso-J

Olisko bensapumppu tullu tien päähän?
Rahalla saa ja Nissanilla pääsee