Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Sähköt tooodella sekaisin (p12)

Aloittaja Valohässäkkä, tammikuu 09, 2013, 23:17:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Valohässäkkä

Primera -02 aut. 1.8. Oireet, 1. oikealle vilkuttaessa heittää vaihteen vapaalle (jee) ja takana valot saa hepulin eli myös vasemmassa taka umpiossa vilkkuu yläkulmassa punainen valo. 2. järrupoljinta painaessa vasen jarruvalo vilkkuu ja oikeassa takaumpiossa vilkku herää henkiin (hurraa).

Kommentteja??

T. JouluvaloshowEspoo

Kuju


Valohässäkkä

Selittääkö tuo myös vaihteiston sekoamisen oikealle vilkuttaessa?

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Tero-75

LainaaSelittääkö tuo myös vaihteiston sekoamisen oikealle vilkuttaessa?
Sittenhän tuo selviää kun olet takavalojen maadoituksen hoitanut kuntoon. Jos ei auta niin sitten lukemaan vikakoodit vaihteistosta.

Nykyautoissa kyllä voi nuo sähköt vaikuttaa aivan kaikkeen.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Tsun-Tee

LainaaSelittääkö tuo myös vaihteiston sekoamisen oikealle vilkuttaessa?
P12 ollessa kyseessä todellakin voi.
Myös ABSsään ja sähköikkunoihin. ::)