Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Terranoon teholastu

Aloittaja rviitanen, tammikuu 11, 2013, 18:06:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rviitanen

Onko kokemuksia Terrano II 2,7 TDi tehoboxin asennuksesta ja käytöstä?
Olen ajatellut KCR diesel tehorasian hankkimista ja asentamista.
Onko kenelläkään asennusohjeita?