Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Almeran soitin

Aloittaja Puutini, tammikuu 05, 2013, 22:30:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Puutini

Onko kellään kokemuksia almeran cd soittimista.
Edellisestä allusta soitin hajosi ja nykyinen on alkanut pätkimään. Sekin varmaan hajoaa pian?
Soitin on integsoitu. Paljonko sen vaihto maksaa?
Ostin auton 2 viikkoa sitten liikkeestä, mikä on liikkeen vastuu? Kyseessä on vuoden 2007 auto.

MikaT

Moi.

Käykö tuo sovite kojelautaan? Saisit hyvän 1-Din soittimen asennettua. Saat merkittävästi paremman äänen autoosi.

http://www.autostudio.fi/tarvikkeet-auto/automerkkikohtaiset-asennustarvikkeet/nissan/c2-nissan-almera-sovite.html

Itse etsiskelin aikoinaan Yarikseen YouTubesta kojelaudan purkuohjeita sieltä niitä löytyi hyvin. Ja kyllä huoltokin tarjoutui kojelaudan purkamaan pientä korvausta vastaan.

Johtohässäkkäkin on helppo hoitaa sopivalla adapterilla.

Autoliikkeen korvausvelvollisuuteen en uskalla ottaa kantaa..

Datsuuna

#2

Autossasi on Clarionin valmistama soitin joita olemme töissä korjanneet melko paljon mekaaninen vika yleisin ja korjattavissa melko edullisesti. Jos luku "tökkii" vika tod. näk. lukupäässä, joka myös vaihdettavissa. En ala mainostamaan liikettä, mutta löydät sen Salosta.
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti