Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

terrano 2

Aloittaja Harry Terrano ll, joulukuu 31, 2012, 00:13:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Harry Terrano ll

Morot. Mulla hävis terranosta varottamatta neliveto ja merkki mulle uus. Mistä kannattis lähteä liikkeelle. Välillä tuntuu et pelaa mut sit taas... liikkeelle lähtiessä joskus tehny et yrittää napata. Oon ajellu takavedolla ettei särkys enempää. Ei äännä muuten. Vm.-00 2,7tdi. Nyt automaattilukot mut kannattaako vaihtaa manuaaliset jos joutuu uusiin. Onko huolto-ohjeita antaa jolla voi välttää ongelmia tässä ja muissa jutuissa. Kiitos etukäteen

jori2

moro. mulla sama vika. laitoin napalukon jarrun tilaukseen kun muutakaan en keksiny viaks. ootkos saanu jo jotain muuta tietoo siitä viasta? ois mukava tietääettei tarvis pähkäillä enempää.

Harry Terrano ll

No eipä juuri. Yks kaveri kerto et niiden firmassa sama auto/vika ja muisteli et oli vaihdettu juuri nuo kyseiset osat ja alko toimiin. Aiko kysyä vielä varmistuksen asiaan ilmotan kyllä sulle vielä. Oliko minkä hintaset ja mitä kautta tilasit. Teitkö vertailua. Tänään kokeilin taas ja välillä toimii ja välillä ei. Paha ku vaimoke ei uskalla ajaa ku välillä ^persus^ karkailee...

jori2

autotalosta hain tänään ja kaveri laittaa sen huomena paikalleen vasemmalle puolen kun toinen puoli kyllä toimii. hinta vaan oli alkuperäsosan hintanen 95e ketale.

Harry Terrano ll

Ok laittasitko viestiä toimiko. Kaveri työreissussa enkä saa yhteyttä. Eihän tuo paha hinta ole kuitenkaan. Toivottavasti menee tolla. Pajeroon piti ostaa aina koko hytkä ja makso huomattavasti enemmän.