Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Primera p12 takaluukku jäätyy ja pari muuta kysy

Aloittaja venator, joulukuu 29, 2012, 19:15:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

venator

Eli olis pari ongelmaa joissa kaipaisin apua.
1. Peräluukku jäätyy vaikka olen käsitellyt tiivisteisiin silikoonilla.  Onko tämä tyyppivika ja miten pääsen ongelmasta eroon?
2. Ovi auki varoitusvalo jäi tänään päälle. Ei sammu vaikka painaisi käsin sitä mustaa nappia. Vinkkiä miten saan sen sammuun.

record

Itellä ei vielä ;D tuota ongelmaa oo ollu mutta lukon mikrokytkin jäätyi. Se ratkesi ottamalla mikro irti ja putsaamalla rasvanpoistoaineella.
Olisko esim. etralla uutta tiivistettä metri tavarana jos vaihto auttais.

venator

No nyt kun tuli plussaa luukku aukes. Kuivailin kaikki tiivisteet että toivottavasti ei jäädy uudelleen. 
Kohta 2 korjaantu samalla kun sai luukun auki ja kiinni.   

Ostan 17 vanteet primeraan jos jollain olis myydä!  ::)

espi

Itse olen luovuttanut tuon mikrokytkimen kanssa, pari kertaa jäänyt summeri soimaan, joten pakkasella käytetään vain ja ainoastaan kuskin oven nappia.