Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan Primera P11 -97 virranjakaja

Aloittaja Mänty, joulukuu 13, 2012, 20:44:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mänty

Morjes!

Virranjakajan kyljessä olevassa konkassa/mötissä/mikälie on jotain häikkää kun polttaa pääsulaketta, mutta kun ottaa irti sulake ei pala. Kuin tärkeä tuo mötti on? Onko haittaa jos ei ole kiinni?

Möttiin ei mene virtaa vaan siinä on ilmeisesti joku maajohto vain.


datsunpower

Mötti johon ei mene virtaa polttaa sulakkeen...  ::) seuraavaksi sieltä löytyy ikiliikkuja.


Moottorina ilmeisesti GA16DE ja varmaan häiriönsuotokonkkaa tarkoitat? Kyllähän se hyvä olisi olla olemassa.
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

Mänty

LainaaMötti johon ei mene virtaa polttaa sulakkeen...  ::) seuraavaksi sieltä löytyy ikiliikkuja.


Moottorina ilmeisesti GA16DE ja varmaan häiriönsuotokonkkaa tarkoitat? Kyllähän se hyvä olisi olla olemassa.

No tarkennetaas et mötti on yhdellä piuhalla jakajassa kiinni eikä muuta siihen mene.

moottori on 2 litranen, ilmeisesti SR20De?

juuja en näistä paljooka tiä ja varsinkaan tästä kun on pari viikkoo mulla ollut.

Tarkennusta vielä siihen että autolla olis tarkotus ajaa n.10 km kotiin kun tähän aikaan ei oo mikään paikka auki, että sais uutta palikkaa.


datsunpower

#3
Ei ku johto irti ja kotia kohti jos auto vaan muuten toimii?


EDIT: Ja juu 2-litrainen on perus Primerassa SR20De ja GT:ssä SR20DE.
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

Mänty

LainaaEi ku johto irti ja kotia kohti jos auto vaan muuten toimii?


EDIT: Ja juu 2-litrainen on perus Primerassa SR20De ja GT:ssä SR20DE.

juu tuntuis toimivan..ja on perus kippo ei gt.