Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Primera p10 Moottori --> Micra k11 Koriin....???

Aloittaja Harri94, joulukuu 10, 2012, 16:21:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Harri94

Elikkäs mahtaako primera p10 olla sama johtosarja yms. micra k11?? Mitenkäs sunny b13 moottorin sopivuus??
Mitenkäs moottorin kannakkeet ja vaihdekepit sun muut?? Sopiiko koko etukehto Paikoilleen vai pitäneekö jotain vaihdella ristiin??
Lähinnä olisi tarkoitus yhdistää pihasta löytyvistä autoista micra ehjäksi. Pikaisista vastauksista olisin kiitollinen :)

ILVES-Joe

#1
Mikä tulee olemaan Micran käyttötarkoitus? Se määrittelee paljon muutoksen mahdollisuuksia.

Sähköjohtosarjat vaatii muokkausta paljon, samaten korvakkeet pitää muokata, Micran vaihteistoon tuskin sopii P10 tai B13 mallien moottorit eli vaihteisto pitää varmaankin vaihtaa myös ja vetoakseleiden sekä pyörän napojen/etutolppien kanssa on sovittelemista.
Nuo jutut siis riippumatta siitä millä moottorilla P10 tai B13 on varustettu, vaihtoehtoja on monia eikä kysymyksestäsi selvinnyt millä moottorilla autot ovat.

Tarkempaa neuvoa ei voi antaa mutta työ tekijääänsä opettaa eli molemmat talliin ja siitä vertaamaan mitä pitää tehdä.
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

Harri94

Ok. meinattiin ihan siviili autoon laittaa kun alkuperäinen 1.3 hajos..... mutta ei kauheesti kannata kun tossa kanssa itse katselin.....

primera ois ihan perus 2.0 ruisku ja sunny 1.6 sähkökaasuttimella

BA

#3
No Primeran SR20DE konetta ei saa Suomessa laillisesti millään paikalleen, vaikka sovituksia internetistä löytyy maailmalta vaikka kuinka. Onhan olemassa jopa "tehdastekoinen" SR20DET koneinen K11-micra.. Ei vaan missään missä sitä voisi käyttää vertailumallina.

Jälkimmäisen vaihtoehdon saisi kyllä periaatteessa menemään lupien sisään.


Soveltamista on varmasti vaikka ja kuinka.

ILVES-Joe

LainaaOk. meinattiin ihan siviili autoon laittaa kun alkuperäinen 1.3 hajos.....
Mikä vika koneeseen tuli?
Missäpäin kone on, kiinnostaisi tuollainen 1.3 16valve micran kone.
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

Harri94

sammus  eikä lähe käymään ei kiinnostusta korjata koko micran saa perttelistä 600€ leimaa helmikuuhun