Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Micra -91 tyhjäkäynti?

Aloittaja emk67, marraskuu 16, 2012, 09:15:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

emk67

Välillä käy, mut useinmiten ei käy ;D
Onko tuossa joku magneettiventtiili tyhjäkäynnille, vai oisko vaan menny joku alipaine-letku kansipaffin vaihdon jälkeisissä asennuksessa väärin?
Säätö ruuvista ei vaikuta, ennenkuin käy reilulla kierroksella.
Jos en nyt väärin muista, niin kuuluu naksaus, hiukka ennen kuin sammuu (niinku rele naksahtas)
Ja sitte toi takaisinkierrätys sydeemi, kannatteeko sen antaa olla vai purkaa pois?

emk67


emk67

En tiä mikä oli vikana, mutta säikähti kai kun olin menossa hakemaan uutta kaasaria, ni alko toimiin.
Ronttosta tuli kyllä annettua sen mitä tommoselle nyt voi :D
Eli joku paikka oli kai tukossa.
Nyt ois ylimääräsenä imusarja-kaasari-ilmanputsari yhdistelmä.
Jos tunnet tarvetta, niin tarjoa jotain, ei oo kallis ;)