Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera p10 1,6 kierrokset

Aloittaja JamppaP10, marraskuu 28, 2012, 09:05:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JamppaP10

Osaisiko joka jelpata vähän. vuosi malli siis -92
Eli ongelma on, että auton tyhjäkäynti päin peetä. kylmänä kun käynnistää niin ovat ihan ok, mutta jo pienenkin ajon jälkeen alkavat kierrokset olemaan siellä 1500 luokkaan, ja kun kone käy normaalia käyntilämpötilaa niin kierrokset siinä 2000 paikkeilla. nelosellakin pystyy ajamaan hyvin 40km/h pelkällä tyhjäkäynnillä.
Mistä siis alkaisin vikaa etsimään?
Kerrostalossa kun asun niin mitään järin erikoista pysty tekemään, mutta itseopittuna "mekaanikkona" jotain pystyy sentään tekemään  ;D

nissan-man

LainaaOsaisiko joka jelpata vähän. vuosi malli siis -92
Eli ongelma on, että auton tyhjäkäynti päin peetä. kylmänä kun käynnistää niin ovat ihan ok, mutta jo pienenkin ajon jälkeen alkavat kierrokset olemaan siellä 1500 luokkaan, ja kun kone käy normaalia käyntilämpötilaa niin kierrokset siinä 2000 paikkeilla. nelosellakin pystyy ajamaan hyvin 40km/h pelkällä tyhjäkäynnillä.
Mistä siis alkaisin vikaa etsimään?
Kerrostalossa kun asun niin mitään järin erikoista pysty tekemään, mutta itseopittuna "mekaanikkona" jotain pystyy sentään tekemään  ;D
Uusi kaikki alipaineletkut koneeseen.
P10 GA16DS

Alppu

Mistä noita letkuja saa metritavarana?

Joku Motonet tms.?

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Konzta_

lähestulkoon mistä vaan.. saniin hain st1 huoltoasemalta ja saa niitä tosiaan sieltä motonetistäkin  :P
B11 sedan '84