Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Saako vaihdevipujen "puslia"

Aloittaja Jusbe, marraskuu 18, 2012, 20:22:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jusbe

Eli saako a12 koneen perässä olevaan etuvetolaatikkon vaihdevivustoon semmosia muovipuslia mistään uusia? Meillä kulunut aika pahasti ne ja vaihteet ei mene päälle asti.. Ei tietoa mikä laatikko :(

ILVES-Joe

Alkuperäisinä ainakin jokunen vuosi sitten saanut.
Pitäisi oleman monessa mallissa samanlaisia puslia.
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

invamopo

mä olen tehny puslia millon mistäkin sopivasta tavarasta. Puutarhaletkusta ja ym. Hyvin on toiminu 8-)
Ajan wanhoilla ja rämisevillä autoilla mutta ovat omia ja maksettuja :D

eloz

Joo.... kyllä noi on niin yksinkertaisia muodoltaan että on helppo itsekin värkkäillä niitä   :)