Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Puolivalot

Aloittaja Nyba, marraskuu 14, 2012, 21:55:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nyba

Uutena kaverina kyselisin neuvoja mistä kannattaisi kysellä ajovaloumpioita Nissan Almeraan
Ei näe nykyisillä mitään ja katsastukseenkin pitäisi lähiaikoina mennä, viimeksi jo huomauttivat asiasta.
Kottero Lohjalla.
:-[

mertsi1

etsi jostain kylki- tai peräkolaroitu N16. luulis niitä löytyvän...

BA

Ja tarvikkeena näkyisi olevan saatavissa oikeastaan ihan mistä tahansa varaosaliikkeestä, motonetin hinta 69,50/kpl.  :-?

Nyba

Kiitti, ne olikin tuplaseiskat, tilasin äsken saksasta  66 € ja rapiat päälle.

Nyba

Juu tilasin saksasta, oli -43% ovh, 66.07€ + rahti.
Niissä tuskin on moottoria mukana, olin lukevani jostain että vois vanhasta vaihtaa uuteen?
Onko umpiohässäkän vaihto vaikea, olen jonkunverran autojen kanssa pulannut mutta osaavalta kaverilta saaduilla neuvoilla vois säästää jonkun kirosanan ja rikkimenneen nipsuttimen.
Lohjalla tais olla joku kaveri joka on pulannut almeroiden kanssa, vois pistää postia mulle.
Onko jollain päivävaloja käytössä almerassa, miten kytketään kun on ennestään valoautomatiikka, ei viittis savuja ottaa vaikka sammutushommat oli ammattini ennen eläkettä  :)

Tero-75

Eikös valoautomatiikalla varustetussa mallissa tiputa pelkille parkeille kun kääntää valokatkaisijasta yhden pykälän, ja toisessa asennossa toimii pitkätkin jne?

Ottaa ohjauksen normaalisti päivävalojen kytkentäohjeen mukaisesti parkeilta ja ajovaloilta, jolloin niiden pitäisi palaa silloin kun katkaisija on käännettynä tuon yhden pykälän.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76