Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera P11 pyyhkijän moottori ym.

Aloittaja Primenote, syyskuu 28, 2010, 17:46:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Primenote

Sanokaa hyvät ihimiset, mitä teen, kun kelpo Primeran (-97) tuulilasinpyyhkijän moottori ja vivusto sökönä. Ovat nyt irti autosta. Vinkkejä? Onko jollain tiedossa, mistä voisi kysellä? Muutamalle purkaamolle olen soitellut, tuloksetta. Purkuosina menevät kuulemma heti.

Jaa, mutta tartteeko pyyhkijöiden olla sähkötoimiset. Jos porais reiän etupeltiin ja rekentelis vivuston luudan varresta. Ei muuta kuin käsivoimin Sinipiika heilumaan?

P.s. Mulla on ollut useita Nissaneita ja tälläkin hetkellä kaksi. Nyt vasta löysin tällaisen kerhon ja sen sivustot.

M i g i

LainaaSanokaa hyvät ihimiset, mitä teen, kun kelpo Primeran (-97) tuulilasinpyyhkijän moottori ja vivusto sökönä. Ovat nyt irti autosta. Vinkkejä? Onko jollain tiedossa, mistä voisi kysellä? Muutamalle purkaamolle olen soitellut, tuloksetta. Purkuosina menevät kuulemma heti.

Jaa, mutta tartteeko pyyhkijöiden olla sähkötoimiset. Jos porais reiän etupeltiin ja rekentelis vivuston luudan varresta. Ei muuta kuin käsivoimin Sinipiika heilumaan?

P.s. Mulla on ollut useita Nissaneita ja tälläkin hetkellä kaksi. Nyt vasta löysin tällaisen kerhon ja sen sivustot.
Joo nissanin tiskiltä vivustot ja moottori vaikka purkaamolta.. ei saanut ainakaan keväällä tarvikkeena.. Tyyppi vika nuo vivustot ja useimmiten hyllytavaraa merkkiliikkeessä.. jotain 130€ oli kaikki nikaleet
eli kuvassa olevat osat 6,8,9 ja11
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p11e/1998_8/type_49/body_electrical/windshield_wiper_and_windshield_washer/illustration_2/

ja jos menet merkkiliikkeeseen niin ota tuolta ne varaosa numerot mukaasi..

Primenote

Kiitos vinkistä. Näinhän se taitaa olla. Moottori purkaamosta ja ehjä vivusto Nissanilta.

DeadEyes

Aihetta sivuten, omassa P11-144: ssä pyyhkijöiden akselit ja vivustot menivät uusiksi.

Onko kellään kokemusta kuuluuko pyyhkijöiden moottorin palloniveleen kiinnittyvä tanko tulla miten tiukasti kiinni ?

kyseisessä yksilössä se ei tartu siihen tiukasti millään, ihme kyllä pysyy paikallaan ajossa monttuteilläkin (pyhällä hengellä tms).

Sama uudella ja vanhalla tangolla, ihmeen löysälle tuntuu. Muissa nivelissä napsahti mallikkaasti paikalleen paitsi tuo moottorin kohta.

E: oma veikkaus, varmaan mulla se moottorin pallonivel on vain kulunut totaalisesti..
P11-144 '00, Saab 9³ '99