Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Bensatankin vuoto Nissan Sunny-91

Aloittaja Nisu, heinäkuu 04, 2012, 09:29:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nisu

Elikkäs bensatankki vuotaa mun autossa, valuttaa täydestä tankista 1/4 osan pois...
hitsaamaan ei korjuri ala, joten vaihtoehtoina ois sit tankin vaihto tai sitten joku sano et ois jotain paikkausainetta olemassa siihen tarkotukseen? oliko huuhaata?

Löytyykö nissanien bentatankkeja miten?
Tarkkaa tietoo vielä ei ole missä reikä on, viikon päästä menee takaiskarien "pesien" hitsaukseen, niin samalla tsiigataan se tankki sitten.

patakettu

Kannattaa vilkasta myös täyttöputki, jos sattuu vuotamaan sen kyljestä. ::)
Almera neo vvl SR20VE

nissan-man

LainaaElikkäs bensatankki vuotaa mun autossa, valuttaa täydestä tankista 1/4 osan pois...
hitsaamaan ei korjuri ala, joten vaihtoehtoina ois sit tankin vaihto tai sitten joku sano et ois jotain paikkausainetta olemassa siihen tarkotukseen? oliko huuhaata?

Löytyykö nissanien bentatankkeja miten?
Tarkkaa tietoo vielä ei ole missä reikä on, viikon päästä menee takaiskarien "pesien" hitsaukseen, niin samalla tsiigataan se tankki sitten.
Tankin täyttöputki tahtoo ruostua ensimmäisenä.
Olempas minä hidas... 8-)
P10 GA16DS

Nisu

Mä en tankatessa ole huomannu mitään lätäkköä, vaan se täyttyy kyllä se tankki mut vuotaa sitten 10-20 minsassa neljäsosan pihalle täydestä tankista...niin voikos se olla sit täyttöputki? :-?

pekko

Kumpi korimallin sunny  N 13  vai uudempi  N 14 ?   N 14 löytyis ehjä tankki.

Alppu

Kattoo tankattuaan sinne auton alle, pitäisi nähdä vuotaako itse tankki vai täyttöputki.

Almeeraan jo vaihdoinkin täyttöputken.  :D

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Nisu

Raaski valuttaa kallista bensaa hukkaan, N14 muistaakseni on korimalli, se pyöreämpi :) ois tarkotus ens  viikolla kahtoo nisukkaa, jos meinataan laittaa kuntoon niin etsiskellä sitten edullisesti se tankki sitten, kun syksyllä alkais pitemmät ajot niin ei jaksais olla koko ajan tankilla

pekko

Jep ,yv:tä  laitettu ehjästä b-tankista.