Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Primera P10 -96 2.0De sammuu aina

Aloittaja hajoosiihen, toukokuu 13, 2012, 21:11:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hajoosiihen

Onko tietoa kun kone sammuu 4 sek kuluttua, olen vaihtanut jo ECU:n, avaimet, antennin, ja ajonestoboxin mutta.... eli pelaa hienosti kunnes tuo noin 4 sekuntia tulee täyteen ja sammuu. Aina tarkalleen sama, jos sammumisen jälkeen starttaa, ei lähde eikä lupaa, mutta kun käyttää avaimia kauempana virtalukosta ja starttaa taas mennään tuo ko. aika.

nissan-man

LainaaOnko tietoa kun kone sammuu 4 sek kuluttua, olen vaihtanut jo ECU:n, avaimet, antennin, ja ajonestoboxin mutta.... eli pelaa hienosti kunnes tuo noin 4 sekuntia tulee täyteen ja sammuu. Aina tarkalleen sama, jos sammumisen jälkeen starttaa, ei lähde eikä lupaa, mutta kun käyttää avaimia kauempana virtalukosta ja starttaa taas mennään tuo ko. aika.
Virtalukon ympärillä tai siinä oleva avaimen tunnistin tms, meni yhestä primerasta.
P10 GA16DS