Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Almera ei käynnisty

Aloittaja paaho, helmikuu 01, 2012, 19:09:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

paaho

nissan almera 1,8 2002 ei käynnistynyt tänään kun pakkasta oli -25. viime talvena teki saman, pyörittää hyvin mutta ei käynnisty, viime talvena uusin akun niin lähti heti käyntiin. onko näissä joku pyörimisnopeus vahti joka tunnistelee pyörimisnopeutta.

Autossa on joskus kesken ajon kierrosluku mittari alkanut heittelehtiä miten sattuu, voiko tällä olla merkitystä

eetu

Juu.. löytyy tuo pyörimisen tunnistin kampiakselilta ja nokkaakselilta  ja jos ei ole vaihdettu Boshin tilalle Hitatsia niin luultavammin vika on jompi kumpi

Kokemusta on 1.8 Almerasta   ja jos noista antureista jokin on sipannut niin auto ei sitte yskäsekkään ;)
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

Alppu

LainaaJuu.. löytyy tuo pyörimisen tunnistin kampiakselilta ja nokkaakselilta  ja jos ei ole vaihdettu Boshin tilalle Hitatsia niin luultavammin vika on jompi kumpi

Kokemusta on 1.8 Almerasta   ja jos noista antureista jokin on sipannut niin auto ei sitte yskäsekkään ;)

Jolloin pitäisi löytyä vikakoodi? Ehkä jopa vikavalo palaa?
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

eetu

Lainaa

Jolloin pitäisi löytyä vikakoodi? Ehkä jopa vikavalo palaa?
Muistaakseni ei palanut mitään valoja mittaristossa. Jouduttiin vaan hinaamaan rottelo pajalle, Moottori kyllä pyöri hienosti mutta ei vaan startannu >:( Bosshi laatua
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

paaho

tänään laitoin uuden akun autoon niin lähti eka startista tulille, ottaako tuo kierroslukumittari tiedon tuolta anturilta

ekaallu

Lainaanissan almera 1,8 2002 ei käynnistynyt tänään kun pakkasta oli -25. viime talvena teki saman, pyörittää hyvin mutta ei käynnisty, viime talvena uusin akun niin lähti heti käyntiin. onko näissä joku pyörimisnopeus vahti joka tunnistelee pyörimisnopeutta.

Autossa on joskus kesken ajon kierrosluku mittari alkanut heittelehtiä miten sattuu, voiko tällä olla merkitystä
Onko vielä temppuillut,eli auttoiko akun vaihto??? Itsellä samat oireet,pyörittää hyvin mutta ei käynnisty. vikakoodeja ei ole.