Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Primeran poppilaitteet

Aloittaja anlin, helmikuu 02, 2012, 14:57:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

anlin

En nyt tiiä kuuluuko tää tänne,mut poistan jos ei kuulu..

Eli tosiaan mun autosta ei kuulu poppilaitteista mtn,osaisko joku tulla laittaa kuntoon? vahvari ei mitä ilmeisemmin saa virtaa,jostain syystä. Voin jonkin verran maksaakin. Auto on Porissa,liikkuu tarvittaessa.
Primera -95 1.6

Konzta_

LainaaEn nyt tiiä kuuluuko tää tänne,mut poistan jos ei kuulu..

Eli tosiaan mun autosta ei kuulu poppilaitteista mtn,osaisko joku tulla laittaa kuntoon? vahvari ei mitä ilmeisemmin saa virtaa,jostain syystä. Voin jonkin verran maksaakin. Auto on Porissa,liikkuu tarvittaessa.
Tarkista ensimmäisenä onko vahvistimen virtajohto akun plussassa kunnolla kiinni ja sama homma myös vahvarin päästä. Vahvistimesta myös sitten katsot että on maajohto kiinni ja saa varmasti kosketusta. Jos ei mitään elonmerkkejä, tarkista vahvistimen mahdolliset sulakkeet. Jos vihreä valo kuitenkin palaa mikä useimmista vahvistimista löytyy on, tarkista rca-kaapelit mitkä menee vahvistimelta soittimelle.
B11 sedan '84

Jylppy

Tsekkaa myös mankalta vahvistimelle menevä heräte, ilman sitä vahvistin pysyy mykkänä.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75