Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Auton avaimet

Aloittaja Jartsa, tammikuu 06, 2012, 18:29:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jartsa

Kertokaapa nyt viisaana ihmiset.. Että kuinkas etenen nyt sillä nyt hajos ainut avain ja enkä tietenkään ole saanut aikaiseksi/tai kerennyt teettää vara-avainta.

EDIT: Avain on siis katki, joten avaimen toinen puoli hukkui lopullisesti..

Joten kuinka tässä kannattaisi toimia, sekä paljonko tämä tulee maksamaan.

Kyseessä on siis Nissan Primera SLX 2.0 ja -94 vuotinen.
Keskuslukitus autossahan on mutta vaikuttanee mitään?

AkiH

Merkkiliikkeestä saat tilattua uuden runkonumeron tai avainkoodin avulla. Sunnyyn maksoi 32 €, liekö Primeraankaan kalliimpi. Joistakin lukkoliikkeistäkin voisi saada, heidän hinnoistaan ei ole tietoa.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Alppu

Missä tuo koodi on Nissaneissa? Mulla oli vanhassa Corollassa omistajan käsikirjassa tms. mutta ei ole tullut noissa Nissanin papereissa sellasta nähtyä..
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

AkiH

Miten lienee noissa uudemmissa, vanhemmista löytyi huoltokirjan kannen sisäpuolelta ja tarrana hansikaslokeron kannesta.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Yokohama

Tossa on suutarin avainhinnasto. Mä luulisin, että aika pätevä ympäri suomen.  http://www.autonvara-avain.fi/tuotteet.html?id=14/

cedricfan

LainaaMissä tuo koodi on Nissaneissa? Mulla oli vanhassa Corollassa omistajan käsikirjassa tms. mutta ei ole tullut noissa Nissanin papereissa sellasta nähtyä..

Saman ikäisen Sunnyn koodi oli huoltokirjassa, ei siis ohjekirjassa.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Jartsa

Okei, kiitos mahdollisesta avusta. Sillä tällä pääsee jo alkuun hetikun saa yhteyttä mahdollisiin liikkeisiin :)

LainaaMerkkiliikkeestä saat tilattua uuden runkonumeron tai avainkoodin avulla. Sunnyyn maksoi 32 €, liekö Primeraankaan kalliimpi. Joistakin lukkoliikkeistäkin voisi saada, heidän hinnoistaan ei ole tietoa.

BA

LainaaTossa on suutarin avainhinnasto. Mä luulisin, että aika pätevä ympäri suomen.  http://www.autonvara-avain.fi/tuotteet.html?id=14/

Mutta milläs teetät suutarissa avaimen jos vanhaa ei ole edes osina malliksi?

-95 tuoreemmat avaimet pitäs saada merkkiliikkeestä runkonumerolla (rekisterinumerollakin).

Yokohama

Lainaa

Mutta milläs teetät suutarissa avaimen jos vanhaa ei ole edes osina malliksi?

-95 tuoreemmat avaimet pitäs saada merkkiliikkeestä runkonumerolla (rekisterinumerollakin).
Joo mä tajusin jutskan, mutta panin linkin vaan siks jos jotakuta kiinnostaa. Tosta puutuu sellanen ihan perusavain, joka maksaa jotain alle kympin suutarilla.