Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Maximan sähköikkunoista...

Aloittaja Maxima03, joulukuu 04, 2011, 15:33:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Maxima03

Auto on siis vuosimallin 2003 140tkm ajettu Maxima, soiva peli muutoin, mutta ongelmaa puskee kuskin puolen etuikkunan kanssa: Klasi aukeaa ihan normaalisti, mutta nostamisen kanssa onpi toisin, automaattitoiminnolla lasi nousee ylös asti, mutta laskeutuu heti sen jälkeen automaattisesti viitisen senttiä. Lasin saa takaisin ylös (ja se myös pysyy siellä) vähän kerrallaan nakuttamalla, mutta ei tuokaan pidemmän päälle kovin rakentavaa ole.

Joku turvatoimintohan tuo on, mitäänhän ei ikkunan välissä luonnollisesti ole oikeasti. Nyt kysymys kuuluukin, onko kenelläkään kokemuksia mitä tuolle voisi tehdä? Ei kiinnostaisi lähteä Autokeskukseen ryöstettäväksi. Pystyykö koko toiminnon ohittamaan jotenkin vai kuinka pitäisi toimia? Löysin netistä jonkun englanninkielisen ja aikas sekavan ohjeen, pitänee koittaa sitten tuon mukaan jollen muuta keksi.

Kiitokset tietomiehille jo etukäteen!

Primula

Mitenkähän mahtaa erota Maximan ikkunannostin mekaniikka Primerasta-02.No,rohkeasti vaan sisäpuolelta verhoilut veks ja välipelti auki ovesta.Tarkasta nostinmoottori,sekä nostinkaapelit(jos on) sekä ettei ole mitään siellä edessä.....mulla levis nostimen muoviosat ja vaijerit rispaantuneet,rasvanpuutetta ja liikaa kitkaa...

Cedricisti

#2
LainaaKlasi aukeaa ihan normaalisti, mutta nostamisen kanssa onpi toisin, automaattitoiminnolla lasi nousee ylös asti, mutta laskeutuu heti sen jälkeen automaattisesti viitisen senttiä. Lasin saa takaisin ylös (ja se myös pysyy siellä) vähän kerrallaan nakuttamalla, mutta ei tuokaan pidemmän päälle kovin rakentavaa ole.


Mitä se sitten tekee kun normaalitoiminnolla koittaa nostaa ylös, vai onko tässä lasinnostinkytkimessä vain 2 asentoa eli 1-touch automatiikka?

Se ei kovin mahdoton temppu ole korvata alkuperäinen ohjausmoduuli omalla relepaketilla, eri asia on se että onko siinä väylää ja herjaako auto sitten jotain kun alkuperäisiä bokseja poistelee.