Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

tonnin ratin irrotitus apua?

Aloittaja ismi, joulukuu 01, 2011, 09:41:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ismi

juu siis kun nyt joskus saan tuon reuhkan liikkeelle niin kun orkkis sompa on niin armottoman kokoinen niin talveksi
laitan pienemmän rinkulan kun luiston sattuessa ei ehdi millään sohlata(ohjaamo täynnä käsiä) niin millä ihmeellä se keskihommeli töötti jutska oikeen irtoaa?
ei oo ruuveja missään ja en uskalla alkaa murjomaan tietämättömänä ettei mene rikki.
niin jos olis tietoa miten sen saa irki jotta pääsen mutteriin käsiksi.

kiits.
-ismi-
tatsuni ommun ratsuni

zedric

oiskohan ollu että painetaan alas ja käännetään... :-?
C23M-C32-P11-WP11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130x3-B10, ferguson tef20,ted20 x3,david brown 880 LD28,bedford tk "330",Bedford tl1260x2 ,matkaaja 9004

ismi

pitää koetaa tota alaspainamista. kääntää oon yrittänyt vaan en uskalla murjoo kun kuitenki joku klipsutin menee rikki enkä sa enää takaisin sitä.
kokeillaanpas jahka rapula vähän hellittää kun piti juhlistaa kun eilen tuli kilivet :)
heittämällä meni läpi.ei mitään vikaa missään!
nyt on taas yksi dinosaurus elossa :)
tatsuni ommun ratsuni

Pastori

Joo kiertelemällä lähtee irti, sen jäläkeen 22mm mutteri (en oo varma koosta) löysää sitä pikkasen ja vetase. Muuten lähtee hampaat irti jos otat sen mutterin liian aikasten..
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

ismi

katfo äiti,ilman hamfaita :D jooo pitää muistaa se.
toivottavasti se nyt irtoo siitä iliman et menee rikki.
tatsuni ommun ratsuni

mck74

Mulla on molemmissa tonneissa 2 ristipääruuvia siel takana.
Datsun1000 B10-69 Datsun1000 VB10-68

ismi

no perskuta,niinhän se irtos. kiitoksia vaan vinkistä :)
tatsuni ommun ratsuni