Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Alfatech häly/keskuslukko ongelma

Aloittaja IPE, marraskuu 26, 2011, 13:46:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

IPE

Hälyt toimii jne mutta kun laittaa päälle niin keskuslukko laittaa ovet kiinni mutta avaa heti mutta häly pysyy päällä?

Cedricisti

Sen enempää makaronilaatikkoa haukkumatta (aiheesta), veikkaan että auton oma keskuslukitusjärjestelmä luulee jonkun oven jääneen auki ja palauttaa ovet takaisin auki, ovikytkin on rikki joltain ovelta ja piuha todennäköisesti maissa jatkuvasti, pelaako kattovalo oikein?

IPE

kattovalo toimii.. en usko että ovitunnistin ei toimi koska jos on ovi auki ja laittaa kiinni niin rupee piippaamaan että ovi on auki..

IPE

Nyt rupes keskuslukko sekoomaa..
Eli apparin puolen oven kun laittaa lukkoo ni kuskin ovikin menee lukkoon kuuluis mennä toisin päin..
Ja ovet kun laittaa ovista lukkoon niin hetken päästä avaa itekseen ovet, olis kiva saada toimimaan