Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Nissan Primera p11 -96

Aloittaja metsamaki, marraskuu 22, 2011, 15:40:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

metsamaki

Joo elikkäs olen tuossa miettinyt kun itselläni on tuollainen cd20t p11 2.0l turbokiisseli alla ja siihen tarviis ruveta laittaan välijäähdytintä ja niille tietysti putkia joten oisko mahdollista tehdä putket vanhoista vesiletkuista = ala ja ylävesiletkuista, coolerina toimii ahtoja.comin 550x140x65mm välijähytin, kommenttia ja neuvoja tarvittais mistä edullisia putkia, liitoskappaleita, kurveja sun muuta tavaraa kyseiseen nissaniin!