Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Primeraa hommaamassa.

Aloittaja Fungus, marraskuu 17, 2011, 11:10:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Fungus

Eli morjens kaikilla!

Eli olen tässä hieman katellut uutta autoa ja nissanin primera on alkanut kiinnostamaa. Itseasiassa juuri nyt on vakavassa harkinnassa 00vm Nissan Primera 2.0 Comfort SportDeck (122tkm ajettu), kannattaisiko tämmöinen hankkia?

Nykyinen autoni on Fiat Marea HLX, jonka poskettoman massiiviset korjauskulut vain alkoivat käymään liikaa lompakolle (ja muut pienet viat), nyt haluaisin luotettavan ja HALVEMMAN (huoltojen yms puolesta siis)

Primera on ymmärtääkseni varustettu ketjulla, miten luotettava tuo -00vm 2.0:n ketju on? Kannattaisiko käydä "katsastuttamassa" se jossain asiantuntevalla, jos menisi ostamaan?

Luin kanssa, että primerat olisivat kovia ruostumaan, olisi hieman ongelmia elektroniikan kanssa, linkin kanssa ja 2.0 koneella olisi juuri ongelmia tuon ketjun kanssa. Ymmärsin kanssa, että P11 mallissa olisi ketjun kanssa pieniä vaaroja.
Luin tuossa äsken kanssa, että tuo P11 olisi juurikin primeran petollisin ja vikatäyteisin malli  :-/, toivon mukaan ei ole totta.

metsamaki

Itellä juurikin tuo p11 malli kylläkin cd20t-2.0td -96 ruosteongelmat on kyllä kieltämättä pahoja tuossa korimallissa mutta yleisesti ottaen tuo nissani on mulla ainakin pelannut moitteetta ainut harmillinen on noiden sisävalojen toimivuus sekä kylmäkäynnistyksessä hieman mainittavaa mutta muuten olen ollut tyytväinen autoon, ei ehkä paras mutta hyvä kuitenkin  :)