Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

ollapa kunnon tilat....

Aloittaja ksi, marraskuu 13, 2011, 19:39:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

ksi


datsunpower

Vaikuttaa kyllä "melko" hapraalta peltiensä puolesta.
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

C 110 ratsuni

Joo harinaiseksi on käyneet nämäkin mallit.Ehdottomasti pitäis jonku hakea tuo talteen.Pelti ei maalimasta lopu,saa tuon kuntoon joka ei työtä pelkää.
primera 2,0 sport -00

StanLaurel

#3
LainaaJoo harinaiseksi on käyneet nämäkin mallit.Ehdottomasti pitäis jonku hakea tuo talteen.Pelti ei maalimasta lopu,saa tuon kuntoon joka ei työtä pelkää.

Ei se pelti mihinkään lopukkaan, vaan ne muut osat siitä ympäriltä on loppunut jo ajat sitten.

Täällä painitaan saman ongelman kanssa vielä harvinaisemman projektin kanssa.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

C 110 ratsuni

Näinpä,pelle peloton keksii jotain jotta saa kuitenkin ajopelin aikaiseksi.
primera 2,0 sport -00

micramies

Nissan Skyline tuo aina mulle mieleen ajatuksen että jos Gran Turismo pelisarjaa ei olisi koskaan kehitetty, tiedettäisiinkö siitä autosta paljoakaan Japanin ulkopuolella vieläkään :D
Nyt: Kia Rio 1,2 LX -16 / Ex: Suzuki Alto -11 / Ex: Nissan  Micra 1,0 Hit -01 / Ex: Mazda 323 BG 1,6-16v GLX sed. -90 / Ex: Mazda 323 BD 1,3 HB -82

ILVES-Joe

Nuoremmalle (alle 20v) sukupolvelle olisi jäänyt tuntemattomaksi ilman peliä.

Skyline Suomessa tuli tunnetuksi hiemankin autourheilua seuranneille -80-90 luvun vaihteessa ylivoimaisella menestyksellään.

Enempää en kirjoita, aktivoin heitä joita asia kiinnostaa...  ;)
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

mikan

Tais olla tosiaan keräilykamaa, koska ilmoitusta ei enää löydy.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

valpas

#8
LainaaTais olla tosiaan keräilykamaa, koska ilmoitusta ei enää löydy.

t. Mika
Lainaahttp://www.nettiauto.com/nissan/skyline/4404333

Siinähän tuo.
Pitäsköhän poiketa kurkkaamassa, kun on tuossa melkein tallin nurkalla?

valpas

LainaaNuoremmalle (alle 20v) sukupolvelle olisi jäänyt tuntemattomaksi ilman peliä.

Skyline Suomessa tuli tunnetuksi hiemankin autourheilua seuranneille -80-90 luvun vaihteessa ylivoimaisella menestyksellään.

Enempää en kirjoita, aktivoin heitä joita asia kiinnostaa...  ;)
Minulla on sellainen puolimetrinen juliste Tamperelaisen Kesoil Skyllestä kuljettajan kanssa. Komee kuljetusrekka taustalla.

C 110 ratsuni

Lainaa

Pitäsköhän poiketa kurkkaamassa, kun on tuossa melkein tallin nurkalla?

No heti tutkimaan ja lisätietoja kyselemään.
primera 2,0 sport -00

Alppu



Ja raporttia tietysti tänne.  :)
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.