Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

king cab -89 sytytysennakko ja kärjetön sytkä

Aloittaja JohnWayne, marraskuu 09, 2011, 19:49:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JohnWayne

King Capin bensakone Z24 sytytysennakko pitäisi säätää. Mitä ennakkoa olette käyttäneet? Onko jakajan alipaineletku ollut säädettäessä irti?

matti43

3+-2 BTDC 750+-50 rpm. ilman alipainetta. Se on siis 1-5 astetta tyhjäkäynnillä, ilman alipainetta.
Matti ruotsista.

JohnWayne

Kiitos Matti

Tuosta on hyvä lähteä liikkeelle. Mitä kokemuksia ihmisillä on siitä mihin kohtaa skaalaa sytytysennakko asettuu nykyaikaisella 98E pontikkabensalla?

Onko kukaan asentanut Z24 jakajaan kärjetöntä sytkää?