Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera p11 -00 ei käynnisty.. apuvaaa

Aloittaja jhei, lokakuu 22, 2011, 22:32:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jhei

Moroo!
Eli tuollainen otsikon primera irtisanoi sopimuksen... Aamulla lähti käyntiin ja noin viisi kilometriä ajoin ja pari minuuttia auto oli seis ja sitten ei enään lähtenytkään käyntiin... Oon sulakkeet katsonu->ehjiä oli. kipinää ei tule millekkään tulpalle,olen myös kokeillu laittaa tulpan johdon suoraan virran jakajan kannen alla olevaan puolan virkaa toimittavaan reikään eikä siitäkään tule kipinää.. Onko virran jakaja rikki??  Ei viitsisi yli neljän sadan osaa ostaa vain arvailun perusteella. (tarvike osana tuon verran maksaa) se vaan hämää kun mittaristossa palaa moottorin häiriön merkki valo.. Eli olisko jollain vastaa murhetta ollu,niin saisi hyviä vinkkejä. Kiitos jo etukäteen!!! 

datsunpower

Vikakoodithan siitä olisi hyvä lukea/luetuttaa ensimmäisenä.
Aika paha alkaa muuten arvailemaan mitään.
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

Alppu

#2
LainaaMoroo!
Eli tuollainen otsikon primera irtisanoi sopimuksen... Aamulla lähti käyntiin ja noin viisi kilometriä ajoin ja pari minuuttia auto oli seis ja sitten ei enään lähtenytkään käyntiin... Oon sulakkeet katsonu->ehjiä oli. kipinää ei tule millekkään tulpalle,olen myös kokeillu laittaa tulpan johdon suoraan virran jakajan kannen alla olevaan puolan virkaa toimittavaan reikään eikä siitäkään tule kipinää.. Onko virran jakaja rikki??  Ei viitsisi yli neljän sadan osaa ostaa vain arvailun perusteella. (tarvike osana tuon verran maksaa) se vaan hämää kun mittaristossa palaa moottorin häiriön merkki valo.. Eli olisko jollain vastaa murhetta ollu,niin saisi hyviä vinkkejä. Kiitos jo etukäteen!!! 

400€...

http://www.varaosahaku.fi/?link=list&ggl=s16&searchmode=1&vc1=175&pc1=120&vc[0]=175103100&vcx=2101&pc[0]=120102103
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Jylppy

Yhdestä P11 GT:stä oli  mennyt päärele, ja ei tullut kipinää. Sijaintia en osaa tähän hätään sanoa, mutta luulisin olevan konehuoneen relerasiassa.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

jhei

Juu niin oli mielessä että hinaan  sen lähimpään korjaamoon jossa saa luettua vikakoodit. Tuo rele pitää tutkia sitä ennen. kiitos vinkistä!! Myös kaveri ehdotteli mootorin asento tunnistinta... osaako joku sanoa mistä kohti löytyy?

jhei

Kiitos vain linkistä missä virran jakajia oli.. Ei sovi mun 1.6 koneella olevaan menopelii 2 litrasen jakaja.. nii ja se hinta on 480€ uuden osan tarviketorilta oulusta..  Merkki liikkeestä en viitsi edes kysyä.   :)

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

jhei

No niin.. nyt on tulossa virran jakaja primeraan. Toivottavasti vika häipyy vanhan osan mukana.  :-/ Se vaan että eräällä kohtalo toverilla oli käynyt samoin ettei tullut kipinää niin oli ollut ohjain boxi sökö.... 

jhei

No niin.. nissan lähti käyntiin ,ku sain hommattua virran jakajan!!  :) Yksityiseltä löytyi aika edullisesti.  Ei muuta ku kovaa ajoa!!  :)