Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Ominaispainomittari

Aloittaja Alppu, syyskuu 30, 2011, 21:04:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alppu

Onko kokemuksia?

Omallani yritin tänään mittailla jäähdytysveden pakkasenkestävyyttä, mutta mielestäni mittari näytti täysin huuhaata...  :(

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

C 110 ratsuni

Useita kertoja huuhtelu lämpimällä vedellä usein korjaa ,aina kun mitataan nesteet niin sen jälkeen mittari pitää pestä hyvin.Paino muuttuu kun pintaan kivuu nestettä ja kun se tapahtuu useita kertuja niin ei näytä enää oikealla tavalla.
primera 2,0 sport -00

Alppu


No käytin mittaria ensimmäista kertaa.. ja paino liikkui vapaasti.

Miten tässä kun kylmälle ja kuumalle nesteelle on oma asteikko.
Entä jos neste ei olekaan "kylmää" tai "kuumaa", niin tuleeko siitä paljon heittoa?

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Alppu

#3
* "Uimurissa on kaksi asteikkoa; ylempi asteikko on metanoliglykoliavarten, alempi asteikko on etyleeniglykoliavarten."

Ilmeisesti tavallinen vihreä on etyleeniglykolia..


Pitääpi huomenna mittailla uudestaan.
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

cedricfan

Juu, mutta taitaa olla käännösvirhettäkin koska metanoliglykolia ei ole...
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Alppu

#5
No tämä onkin biltema mittari..  ;D

Itse mittarissakin lukee ylemmässä asteikossa: METHANOL
ja alemmassa: ETH. GL YCOL
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Alppu

No jäi sitten mittaaminen. Ilmeisesti oli pudonnut pöydältä ja lasiputken sisällä ollut mittaputki oli hajonnut..  :(

Motonetistä varmaan tulee haettua uusi kun ohi ajelen.
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

BA

Se methanol-asteikko on sitten lasinpesunesteelle, metanoli-pohjaiselle sellaiselle...

Lasiputki-laitteet kannattaa suosiolla vaihtaa optiseen. Onhan siinä kymmenkertanen hintaero, mutta mittatarkkuus hiukan eri luokkaa. :) Ja ne voi kalibroida itse akkuvedellä.