Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

k10 -84 seoksen säätö

Aloittaja pako, syyskuu 13, 2011, 16:13:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pako

menee rikkaalle kun moottori käy lämpimäksi ,aiheuttaa ongelmaa katsastuksessa tosin katsastaja kävi painamassa vähän kaasua niin saa hyväksyttävän mittauksen..mitä vois tehdä onks tiatoo..kiitos!! :)

isok0rsto

Ryyppy jumittaa, ilmansuodatin tukossa... eli tarkista ensimmäisenä ihan perusasiat, saako kone ilmaa, ettei ryyppyvipu jumita kaasarissa...

Ja sitten, micrassa on siinä ilmanputsarin "varressa" se vipu, millä valitaan imeekö kone ilmansa suoraan keulalta, vai kuuman pakosarjan päältä. Summer ja Winter asennot. Ensimmäisenä väittäisin että sinulla on Winter asento päällä, eli kun pakosarja kuumenee, koneeseen menevän ilman lämpötila nousee ja tästä aiheutuu se, että mene ns. ryyppy päälle kun kuuma ilma ei olekkaan niin hapekasta kuin kylmä. Eli käännä vipu Summer asentoon ja tarkista myös että sielä torven sisällä läppä kääntyy myös.  ;)

pako

Kiitos vinkeistä..ryyppy on eliminoitu mekaanisesti, ei tarvi kun lämmittää talvella, on varustettu tehokkaalla letkulämppärillä. S/M vipu on ajankohdan mukaisessa asennossa ja suodattimet ok.
tossa katottiin että sytty oli pikkasen sivussa ja sekin vaikutti käyntiin..
sähköisetkin venttiilit tuntuu toimivan kun irroittaa piuhan käynti sammuu tai muuttuu olennaisesti..
Missä on varsinainen seoksen säätöruuvi?  :-/