Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

k11 micran air-bag..

Aloittaja ksi, syyskuu 12, 2011, 22:18:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ksi

eli fakta tietoa kaivataan.. onko kaikissa k11 microissa sama air-bag? 93-02 vimoseen faceliftiin asti?

VHi

#1
Ei ole. Tulikohan se airbag varusteeksi n. 1996-1997 ja siitä lähtien oli sama tyyny mustaan nelipuolaiseen rattiin oleva tyyny aina vuoteen n. 2001 kun tuli uusi kojelauta, jossa oli nelipuolainen ratti, mutta malli eri ja väri harmaa. Airbagin bokseissa on enemmän eroja, huolimatta airbagin ja liittimien samankaltaisuudesta vanhemmissa vm.97-98 pre-facelift malleissa on erilainen törmayksentunnistus, joten boksit ei käy.

http://hirsi.hi.fi/kuvat/Nissanit/BYG-115/Kuvia+16.01.2011/IMG_0788.JPG
Tossa ylempi pamahtanut on vm. 99 ja alempi käytettynä ostettu on vm. 97. Ainoastaan päällysmateriaali on tarkemmin katsottuna hieman eri. Eli huomaa kyllä, että airbag on vaihdettu. Mutta liitin on kuitenkin samanlainen.

Tässä toi uudemman mallin tyyny: http://www.nettiauto.com/nissan/micra/4266288
K10 1.0 GL vm. 85 HTX-586 | Myytyjä: 1 x K11, 6 x K10