Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Almera GX ja kauko-ohjattu keskuslukko

Aloittaja Untski, syyskuu 08, 2011, 22:56:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Untski

Hei tuli vaan mieleen. Että mahtaakohan tuossa karvalakkialmerassa olla valmiina johdot slx:n kauko-ohjatulle keskuslukolle. Itselle jäänyt tuollainen boksi tohon pyörimään ja tuli vaan mieleen että onko mahdollista saada käyttöön. GX on siis vuodelta 1996 ja SLX vuotta nuorempi.

Datsuuna

RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

Untski

Tutkimusta tänään teinkin. Onneksi on purkuauto. Siitä löysin sen keltapunaisen johdon. On vain yksi ongelma. Kun siinä samassa nipussa kulkee kaksi mustaa ja kaksi keltapunaista. Onko väliä kumpaan kytkee... Värien mukaan tietenkin.